woensdag 6 maart 2013

First message to you

Hey!

Nu ik dit typ glimlach ik constant. Eindelijk begonnen aan iets wat al heel lang door mijn hoofd spookte, maar elke keer blijf het bij erover nadenken..
Tot ongeveer 2 uur geleden. Ineens had ik een soort ingeving van je moet dit doen Margot,
start je eigen blog en kijk maar hoever je komt.
En nu typ ik hier mijn eerste bericht voor mijn eigen blog,
ik wil niet sentimenteel gaan lopen doen, maar toch een bijzonder moment. :)

Even een korte intro maar nu is het moment hier ik zal mezelf gaan voorstellen...
Ik ben Margot, 16 jaar.
Ik hou van sporten, reizen, koken, feestjes, etc.
Heel veel van mijn hobby's zul je terugzien in workout-tips en recepten, maar ook beauty (bijv. producten reviews etc) en hauls (shoplogs) zullen aan bod komen.
Eigenlijk van alles!
I hope you like it!

Liefs,
Margot.

Heb je nog vragen?
Mail ze naar : margotbroekhof@outlook.com
Of Twitter : @margotbroekhof



Geen opmerkingen:

Een reactie posten